درباره ما

شرکت نوید بهداشت

شرکت نوید بهداشت ارس (سهامی خاص) در سال 1382 با هدف عرضه محصولات متنوع بهداشتی بمنظور رفع نیاز جامعه و تامین سلائق مختلف طبقات اجتماعی و جلب مشارکت مردم در ارائه پیشنهادات سازنده و ارتقاء سطح آگاهی و انتظار مصرف کنندگان تاسیس گردید.

در زمان کوتاهی این شرکت اقدام به عرضه محصولات با برند کمرو می نماید که تولید انحصاري آن در مجهزترین کارخانه ها انجام می گیرد. قابل ذکر است تلاش و پشتکار کارشناسان و متخصصین و همچنین بکارگیري دانش روز ، ضامن موفقیت ما تاکنون بوده است .

ما با استفاده از امکانات موجود و از طریق ایجاد شبکه هاي پخش ( عمده ،خرده ، مویرگی ) و شناخت بازار هدف و ایجاد بازارهاي جدید ، توانائی توزیع و پخش محصولات بهداشتی و سلولزي در سطح شهر تهران بزرگ به بیش از 2500 داروخانه ، 14500 فروشگاه و سوپرمارکت ، 7 شرکت تعاونی و همچنین در سطح شهرستانها با استفاده از انبارهاي اصلی شرکت در شهرهاي بوشهر (انبار شماره 1) ، قم (انبار شماره 2) و تهران ( انبارویژه شماره 3 ) با سطحی بالغ بر 7500 مترمربع داریم. بدیهی است برنامه ریزي و سرویس دهی منظم ،یکی از عوامل موثر در رقابت با سایر رقبا بوده و بدین لحاظ طیف وسیعی از مشتریان مستقر درسطح کشور را تحت پوشش شبکه توزیع خود قرارداده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *